25 Haziran 2016 Cumartesi

YUMUK BEYLE TANIŞMAMIZ

İnstagram Hikayelerim:


Aylardan Ekim... Gece.
Babaannemiz gezmeye gittiği için babam bisikletle onun kuşuna ve çiçeklerine bakmaya gidiyormuş. Kaldırıma yakın bir noktada beni görmüş.
Yeni bir kaza? darbe? yaşamışım.
Ayağa kalkamıyorum, kafamı yerden kaldıramadan sürükleniyorum. Her yere kan bulaşıyor.

Beni güvenli bir noktaya koyup, hemen sadece kuşun yemini tazeleyip dönmüş.
Gelince ama, beni epey aramış, devekuşu gibi kafamı sarmaşıkların arasına sokmuş, totom dışarıda vaziyette bulmuş. 😭


Geri dönüşüm çöp konteynerından bir kutu ve biraz ip bulup bisiklete bağlamış beni. Düşmeyeyim diye bisikleti elinle yürüte yürüte eve gelmişiz. ❤️
Hemen tedaviye alındım tabi, yemeğe hiç tepki yok bende, biberon dahi emmediğim için günlerce şırınga ile beslediler. Darbe kafama geldiği için denge sorunum olduğundan  yürüyemiyordum. Sesim de ördek gibi 'vak vak' diye çıkıyormuş. 😂

Kafam az buçuk yamuk olduğu için bana 'Yumuk' dediler.
Ayağa kalktıktan sonra tuaaaletimi, beyaz gördüğüm her yere yapıverdim bisüre.
Ee gözler sorunlu acuk. 😿
Bu kadın da 'kedili eve böyle açık renk halı alan kafama taaaaa' dedi.
Ne ayıp! Ağzına büber 🌶🌶🌶sürelim biz bunun.
Sonra, sonra, sonraaa... İyileştim "aaa yeter be sıvı gıda, aaaaa" dedim. Bir gün kurumama tabağına yumuldum, kırt kırt kırdım onları. Sevindirik oldu garipler.
Şimdi bahçede pisilerle oyun bile oynuyom yaaaa.
Babama aşığım, bu kadına henüz o kadar değil. Bizi bırakıp oğluyla tatile gitti o. Gerçi o zaman iyileşmiştim ben, ama ossuuun. Biz babamla iyice yakınlaştık bu sürede. O bana antibiyotik, vitamin ve sevgi ilacı verdi, Allah'ın izni ile iyileştim.
Bu hikayeden şu dersi çıkardılar: 'ölümcül yara almayan canların ölüm sebebi açlık oluyor demek ki' dedileeer. 🙀
Hepinize sevgileeer. 💐❤️

2 yorum:

  1. Ayyyy kuzucuğum !
    İyileş annem iyileş .
    Allah hicbir canlıyı açlıkla terbiye etmesin , sokaklar aç kedi dolu diye öyle çok üzülüyorum ki ben :(
    Şanslı şey seni baban bulmuş iyi etmiş de asıl bakan besleyen annen; unutma bunu e mi ?

    YanıtlaSil
  2. Amiin Nilgün hanımcım. Başlarına bir şey gelmesin, hepsi Rabb'ime emanet olsunlar. Cadı bana "bu kadın" mumalesi yapıyordu inanın. 🐾❤️🐾❤️💐

    YanıtlaSil

Miyaaaavv dedi kedilerim :)