30 Haziran 2016 Perşembe

Rott Roza hanım


İnstagram Hikayelerim:
Maşşaallah kızımıza da, "hep kedi, hep kedi! biraz da ben konşacağım" dedi kendisi:
Roza vee

Ben bu evin koca kara kızı, şimdi kısır, şişko bidonuyum. Fotograf sizi yanıltmasın çünkü bu fotomuz 3 senelik.
Evin delikanlısı ille de ille cins hayvan isteyince, az havlayan ırk olarak ben gelmişim. Kuyruğumun kesilmemesini ise bu kadına borçluyum. Kumam o benim.



Geldiğim çiftliğin sahibi aay amanıın bööle dönme gibi, çok sert, erkeğe benziyen bişeydi, çok korkardım.
Bu yüzden hala kadınları hiç sevmem. Bu benim kumayı, adamın hatırına az biraz sevdim işte. Kedilere mama verirken beni de kolluyor.
Ama mahallenin bütün sokak köpekleri onun yüzünden hep karşımızda yatıyor, çok sinir oluyorum fakat onlara havlamama bile izin vermiyor pis cadı, gıcık şey.
Yine de böyle üçlü gezilerimizden çok hoşlanıyom bakın, mutlu oluyom aile, aile.  Çünkü yazık bu kuma hep evde kalıyo, biz adamla her gün geziyoz, çok seyrek geliyo bizle. İyi hatunum ben, acıyom kumama yazık yanee.
Adam yokken -ki bu çok nadir olur-beni bu gezdirir.
Bi gün 2 araba arasında apartman kapısı varmış,kucağında kanişi ile bi kadın çıkıyomuş. Cazgır biiiii havladı bana. Tepemin tası attı, bii saldırıya geçtim. Bu beni sımsıkı kavradı, kadın zaten hemen içeri kaçtı.
Aay kabahat işledim diye yol boyu buna bakıp, bakıp özür diledim.
 'Darıldın mı cicim bana' dediim. 'Yok yok tamam kızmadım' diye okşadı beni ooh şükür.

Kedi kurumamasını çok seviyom. Bir gün bana bi tabak, kedilere 2 tabak koydu. Döndü sokak köpeklerini besledi. Arkasını dönene kadar ben 3 tabağı da bitirdim.

Görünce şok olup 'naaaptın Rozaaa' demesiyle ben bi utan, bi utan. Kulübeme kaçtım, kaç gün buna görünmedim. Öööle de hassasım yaneee.
Habire bahçeye başka köpekler geliyo, gidiyo.
Karagöz

Örn: Karagöz
Bunu mezarlıkta uyuz bebe olarak buldular. İyileştirip sahiplendirdiler. Oynarken ısırıyor bahanesi ile  geri geldi.
İyice yerleşti bahçeye, pek seviyorlar. Kaldı galiba bu da başıma.
Baştan hep bana sırnaşmaya kalktı.
"Git oğlum başımdan. Ben kısırım, işine yaramam" dedim. Güç bela ikna oldu.
Obur ben, onun mamalarına da sulanıyorum. Kıh kıh kıh.
Bu adamın hatırına katlanıyom herşeye ama çok sıkılıyom, acaip hem de.
Zaten biir yığın kedi vıcık, vıcık. Kimi gelir yavrularını benim kulübeme taşıyıp, beni kovar. Kimi tavuğumu çalmaya kalkar. Oof hayat çok zor yaa.