25 Haziran 2016 Cumartesi

MR. MAW MAW ❤️

 İnstagram Hikayelerim:



Merabalaar. Efendime sööleyeyim ben bu maaalenin kedisi olarak mutlu, mesut yaşayıp, arada gelip bu bahçede karnımı doyururdum. Adımı da Mav-mav koymuşlardı.
Bi gün çok çok hastalandım, yine bahçeye sığındım. 
Aha bu üstüne yattığım terliklerin sahibi babalık evde yokmuş; bu kadın dedi ki: "Burada uslu uslu yat bekle, sakın bir yere gitme! Baba gelince sana iğne yapacak".
 Aay ööf, ben bekle bekle sıkıldım, akşam kalkıp sokağıma döndüm. 
Zaten babalık da gece 12 de gelmiş anca. Sabah bu kadın geldi tee karşı sokaklarda,sığındığım köşede beni buldu. 
Ensemden tuttu, ana caddede filan öööle taşıdı. Benim de: "Heeey ben koskoca 2-3 yaşında herifim. Hem Norveç'de kedileri bööle taşımak yasakmıııış" dediğimi sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. 
Demedim. 😘 

 Hatta 'bunlar beni evlatlık aldı zaaar' diye iyice bahçeye yerleştim. Ondan sonra her gün çok önemli işler peşinde koştum. 
Şöyle ki: 'Hıııımm naapsam napsam: 1- Bu kadın kapıya çıkınca böööle böööle bütün vicuduummm ile ona sürünüp sürünüp sevsem, sevilsem? 2- Yoksa yemek yemek için koşan bütün kedileri dövsem, o arada bütüün mamaları saçtırsam? 3- Aay yoksa ilk önce yemek mi yesem? 4- Aaay hangisini önce yapsam? 5- Aaaay aay aay! Yoksa hepsini aynı anda mı yapsam? Hem mamalar daha güzel her yana savrulur. Banane amaan, parası benim cebimden çıkmıyo ya'.dediim.
Heeeyt!😬 Her gün bunlar ben de bi telaş, bi heyecan!
Ee malum hepsi mühim! dertler yani. 😜😘 

 Keyfim gaayet yerinde iken, bi süre sonra bahçeye bi anne kedi ve yavruları doluştu. Anne kedi biz herifleri döverek bahçeden kovaladı. Ben de çektim gittim. 

Şimdi bir senedir gelmeyen başka herif pisi dönmüş meğer. 
Bu kadın da beni çok özlemiş, bu yüzden kulaklarımı çınlatıp size gösteriyo beni.

 Neeeyse canım ister ben de dönersem, haberiniz olur nasılsa. Hepinize eey güünleer. Eey geceler hatta. İmza: Mavmav pisibey😻

6 yorum:

  1. Merhaba Kedili Teyze. İlgini çekmek için napsm acaba? Hımm.. Miyaaavvvv:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullaah, siz cansınız Hayal kahvem. Her zaman ilgi odağımdasınız. Seviliyorsunuz. Bi yavru kedi verem mi? Miyaavv. 😘😘😘

      Sil
  2. Gülümseyerek ama aynı zamanda içim burkularak okudum. Şu sokak kedilerinin yaşamı nasıl da zor değil mi.. Onların yaşamak için verdiği mücadeleyi çok az insan farkedip umursuyor. İyi ki varsınız sevgili dost.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel sözleriniz için. 😍❤️ Sokakta yaşam zor evet. Bizim buraların bir artısı var.
      Bahçe,ağaç, yeşillik epey bol. İsterlerse avlanabiliyorlar da. Ne bileyim, onların fikri alınabilse kısır bir ev kedisi olmaktansa böyle özgür yaşamayı tercih ederler diye düşünüyorum. 🤔
      Fakat İstanbul gibi bir karış toprağa hasret, tamamen beton yığını haline gelmiş yerlerdeki canlara ise çok üzülüyorum. Sığınabilecekleri yer bırakmadık, biz insanlar olarak. 😪

      Sil
  3. Hahaa :) Bu yorumu yazarken benim kedim Cano bol bol yalanıyor. Yıkanmadan mis kokan başka canlı var mıdır acep :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok tabi kii. öperim ben Cano'nun patilerinii :)

      Sil

Miyaaaavv dedi kedilerim :)