25 Haziran 2016 Cumartesi

PAMUK PRENSES

İnstagramı Hikayelerim:
Demişti ki geçmişte:
"Ay var ya bu kadın beyaz kedi sevmezmiş meğer. Kedi dediğin tekir olmalı, desenli olmalı dermiş.
Şimdi bana içi gidiyor ama, bir yandan da: "kızım, bu şimdi minik bir top olduğu için çoooook ama çoook sevimli. Bakma büyüyünce sıradan renksiz, çizgisiz bir şey olacak işte. Napıcan eve saklayıp, ev bul buna eev" diye kendine telkin ediyor. 💖
Bende bi bahtsız göz çapağı, bahçenin ayrık otu ki sormayın.
Gelen baba kedi, giden ana kedi, herkesler bana pati patlatıyor. Bööyle beyin cacıklaması oluyoom sürekli.
O an hemen yere yapışıp, put gibi heykel kesiliyorum. Tehlike geçince hoppidi, poppidi aynı neşe ile oyunuma devam ediyorum diye; içi sızlıyarak, apayrı seviyor bu kadın beni. 😇
Efendime söyleyeyim ben def-i hacetimi taşa yapıyooom. Çünkü şapşik pisi annem beynimi yanlış kodladı benim.
Şöyle ki: beni bir haftalıkken bu bahçeye taşıyınca, kapının önüne kutu koydular bize. Kapının önü üç tarafı ve üstü kapalı küçük bir balkon gibi.
Azıcık büyüyünce pisi annem 7 basamak merdiveni inip bahçede dolaşmama izin vermedi, ben de yem ve su kaplarının yanına, kapının önüne tuaaalet yapmaya başladım. Sonrasında bahçeye inme izni çıktığı zaman bile, ben işimi görmeye kapı önüne çıktım. 💩😈
Eee çoook kıymetli mücevher tabi benimkiler. Bu kadını bu değerden nasıl mahrum bırakabilirim kiiii? 😋
Bana kumu öğretmek için eve aldılar ama gittim banyo gider deliğinde hallettim işimi. "Ee yine de bizim koca danalardan akıllısın, en azından yatağıma yapmadın" dediler.
Afferinler verip, öptüler öptüler beniii. 💋

 Yaptığımı da (güya) gömüyoom heee. Taşı patiliyom böööle bööle. Ben işi doğru yapıyom, gömülmeyen 💩 utansın. Banane. 😜

(instagramda anlatmıştım, istanbuldan döndüğüm bir akşam, eşim alt katın kapısını kapalı bıraktığı için benim koca danalardan biri yatağıma iş becermişti)


2 yorum:

  1. Ay yirim seni ! Taşa toprağa farketmez aman ha yatağa yapma tatanı e mi çoccum ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! 😘😂 Yatağa yapılır mı hiç, ne ayıp. Ama bizim ihtiyarlardan biri yapmıştı bir gün. 😳😱 seviyoruz sizi Nilgün teyzeleri. ❤️

      Sil

Miyaaaavv dedi kedilerim :)