26 Ağustos 2013 Pazartesi

En baba kedi



      En büyük kız kedim,  şu yazım da  bahsettiğim; yedi sülalemize küfreden kediciğin, sonrasında ne olduğunu sordu bana.

 
Ben çok fotoğraf çekiyorum, pc ye her format atıldığında da bunlar dvdlere yedekleniyor tabi. Bir ara arayayım, bu paşanın resmini koyayım diye düşünürken pikasa web albümlerinde önüme çıktı. Demek ki o zamanlar diğer bloga resmini koymuşum. :) Gerçi bu fotoğrafta dev cüssesi görünmüyor, elime geçtiğinde tam boy fotoğrafını yayınlamak boynumun borcu olsun.
Efendim kendisi kayıtlara ÇoşkunNuri adıyla geçmiş. Hızlıymış demek, bu yönünü unutmuşum bakın. Aklımda sadece küfürleri kalmış. :)
Bu beyefendi bizim orduya katıldığında zaten orta yaşlarında filandı. Arada kayboldu, gitti geldi.
En son hastalığında bahçedeki yuvalarda yattı yine. Sonra yine kayboldu....
Bilen bilir, kediler ölümlerini sevdiklerine göstermezler. Bizim burada ise gelenek şu şekilde;
yaşlılar bu kurala uyuyor, gençler ise sanırım 'bu teyze bizi çöpe atmıyor' diyerek ölecekleri zaman bizim bahçeye geliyorlar.  :(

İşte böyle. 
--------------------------------------------------
 Çok sonra not: Loliş kızım'a   bu babanın fotoğraflarını bulduğum zaman buraya koyacağıma söz vermiştim. :)
                                                     Bunun çekim tarihi 19-5-2007


Bunun ki ise: 02-10-2007 imiş.


6 yorum:

  1. lalalaaaa o benim lalalaaaa mmiiiuuuwwww (tazecik kedi benim
    mmiiuuuw)

    yerim beeeen o coskunu nuriyi bana veriiin enemmm suratin guzelligine bakinn masallahlar olsunnnn hhiii

    " kediler ölümlerini sevdiklerine göstermezler." ama bunu deme iste bunu yazma iste :((((
    Allah'ım sen hepsini koru, acılarinı içimize dusurdugun gibi derdine de derman ol :(

    aahhhh sen nasıl guzel nasıl cesur dayanıklı bir kadınsın.. Maşallahlar olsun senin de sabrına, dayanıklılığına, dayanma gücü versin Rabbim sana daha çok..
    her işin rast gitsin..

    YanıtlaSil
  2. Hıım, amin amin ama dayandığım kadar vermesin yani dayanma gücümü- gücümüzü sınamasın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. amiiin canı gonulden amin
    insallahhh..

    YanıtlaSil
  4. :((
    deme iste olumlerini bize gostermek istemezlermis deme :'((
    yine dugumler ..

    .....

    nasil guzelmis..
    ..

    pffff

    :/
    :(

    yine oldum olasi dugumler :(

    kufurleri bile ozler insan dimi :((
    yaaaaa

    YanıtlaSil
  5. ps: hayranim senin cokyonlulugune, sosyalligine masallahlar olsun nazar degmesin sana guzeller guzeli canim ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıııım.....hem de nasıl özleniyor her şeyleri. .((
      Allah Allah burdan ne sosyalliğimi çıkardın anlamadım ama teşekkür ederim güzel kızım beniiiiim.
      sende aynı ben annene benziyorsun o halde. hemde beni kat kat geçiyorsun maşalah maşallah.
      senin bayıldığım duanı edeceğim sana: ayağına taş değmesin. ( buna bayılıyoum) :)

      Sil

Miyaaaavv dedi kedilerim :)