1 Ağustos 2013 Perşembe

Yeni bir bloga merhaba

 Kendim için açtım bu 2. sayfayı. Bu sefer uzun uzun uzuuuun yazmak istiyorum. :)

Sayfanın ismi ise  beni anlatıyor, çocuklar taktı bu ismi ve bana böyle sesleniyorlar. Sesleniyorlardı desem daha doğru olacak sanırım, çünkü bir kaç ay önce taşındım.  Burada da komşular  ile daha yakınlık kurmadık -ki hiç sıcak değiller bu arada- ama bu mahallenin kedilerini kapıma alıştırdım bile.
 Bu yeni sayfamda geleni geçeni, eskisi yenisi, hayatıma giren bütün kedilerimin ayrıntılı hikayesi olacak. 
Özellikle geçmişteki, şimdi olmayan kedilerimi anlatmak, hatıralarını canlı tutmak, onları unutmamak için bu sayfa.
Her bir yazı bir kediyi anlatacak, hayatıma kattığı zenginlikler için onlara gönül borcum bu benim.
Hatta becerebilirsem karakterlerine uygun bir dil kullanarak hikayelerini kendilerine anlattırmak istiyorum. Huysuz, cadı, aksi, yumuşak, tatlı, sert, çocuksu, takıntılı, uyumlu  vs. vs.
 Fotoğraflarını bulmam uzun sürebilir, kimi resmi daha sonra ekleyebilirim. İlk amacım sadece yazmak. 
Not: hikaye amaçlı yazmak istiyorum ama bu acıklı hikayeler kaç yaşa hitab eder bilmiyorum. Dedim ya, ilk etapta kendim için yazıyorum. Yorumlar da kapalı olacak, isteyen yazabilir tabi. Ama onları sadece ben okuyacağım muhtemelen. :)

16 yorum:

  1. ah
    sen diye hitap edicem ozurler simdiden sana
    sen acaba mucize falanmisin
    hayir yani benim hayatimda vardir boyle mucize durumlar anlar anılar insanlar
    oyle bi anda gelirlerki
    kimi acimi anlar kimi sevincimi anlar kimi korktugumu bilir kimi telasimi bilir kimi amaan bi dur be der
    sen onlardan biri gibisin
    yani ne biliym iste yukarda Maydonoz Hanım'ı okurken heyecan yaptım bi yerlerde icime bisey oldu gulerken acilan agzim dustu ah dedim bisey olmus o heyecanla yorum yaptim sonra devam ederken o Öldüm Ben..
    acıttı kanattı kanırttı
    acını deşmek kurcalamak sana anlattırmak uzerine yorum yapma saygısızlığında bulunmak istemiyorum yapamam yapmıcam da yaptıysam affola
    sadece bi şekilde iyi ki yakaladım burdan sesini demek istedim

    YAYINLAMA BU YORUMU IYICE DAGILDIM

    :/

    gittim selamlar sevgiler tebessumlerle

    ps: bide yaz nolur yani kaybolma oyle bi kac sey yazipta soz rahatsiz etmicem

    cevapta beklemicem sorularim olursa aralarda yakalarim cevaplari .)

    gittiiiim soz :)

    xX

    YanıtlaSil
  2. yorum yapabilir miyim peki :/
    soz bunaltmicam hic hem ben sıkı sessiz derinden bi okuyucuyum aynı zamanda ki
    tamam deliyim falan ama idare etsen cok bi gevezeyim :(

    uf :/

    sustum da gittim soz :/

    YanıtlaSil
  3. yyaaaa yyaaaa olceeeem aaaay sabah sabah gozlerim portlemis mahvolmusum gulmekten yanlarim acidi ya ahsushsuahsuahahsha
    "Paticikleri taşıdığım wordpress kapatılmış."
    O da " aa kedileri onunla niye taşıyorsun? Ben sana kutu alalım demiştim" dediiii.
    "hahah çok komik, ben de bunu yazmazsam görürsün" dedim ve yazdım.:))

    ahsushausuah manyak gibi hala guluyorum sinirlerimmi bozuldu nedir once maydonoz sonra kupa sonra yaman benek hey allaaam ya manyak karilar gibi yapistim koltuga hahsuah wordpressle tasima dedim dimi ahshsuah
    hey allaam ya Allah ikinize de uzuun uzum omurler saglıklı mutlu zamanlar versin evladının bahtı guzel olsun kedilerinin omru yolu bahtları acık olsun emi..
    aminnn aminn aminnn

    ahshsuahsu allaam bide nasi yazmisin oraya ahshsuaha hey allaaam ya hic normal yokki aramizda farkindamisin ahshshahsh
    taam be gittim uyuycam ahashau operimmm yanaklarindan muckk

    YanıtlaSil
  4. hayir ben anlamadim evin icinde su semenderi nasi kaybolur allaaaam allaam allaaam hey allaaam yaa :)))

    evladına ailene yüce rabbim sağlıklı mutlu huzurlu zamanlar versin .)
    taam az kaldi onlarida okuyup gitcem soz muck

    YanıtlaSil
  5. kediler nasıl kaybolur : Ben de merak ediyorum. Boynuna bi kamera takıp izleyeceğim 24 saat

    ahahushuauah allaaam ya sen delisin kadın ahahauahauha cevaba bak ahahauahuahuah

    yaklaşmayın deli raporu var resmi ahsuahua hayir hepimiz deliyiz de ben sunu merak ediyorum o nasi bi resim acaba yani boyle biri elinde isaret resmiyle duruo ve elinde yaklasmayin raporu var mı yaziyo acaba oyle bi resim mi ya :s

    :s rüyamda yılan doğurup tuvalete düştü hay maşallah hayalgucune aksiyona bak len ruyaya bak :s

    benim kedim nerede : Bizim envanterde değil. :)) aahsushsushauaha allaaaam ya ya bi git sabah sabah susamıyorum ya aasuahsu oofff

    YanıtlaSil
  6. LoLla kızım. :))
    Yazıştık seninle.
    Bilmeyenler için söyleyeyim, Lolla kızımın gülerek yazdığı konular eski blogum paticiklere ait. :) biz tanışınca bütün gece tüm yazılarımı okudu. Beni de çok mutlu etti tabi :)

    Hayal kahvem, pek senin ilgi alanın değil. Okumazsan darılacak değilim, sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabaa
    Az önce Serdar Bey'in (Bloghocam) yazılarını okurken, bıraktıgınız yorum sayesinde buldum sizi :)
    Ve bulduguma da çok memnun oldum :)
    Bana da eski sokagımda kedilerin annesi diye seslenirlerdi, şimdiyse çogunlukla sövenler var kedi baktıgım için :)
    Bloguma da beklerim sizi: http://kedibutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kedi Butik, hoşgeldiniz. :)
      Tabi ki gelirim, ben de sizi tanıdığıma çok memnun oldum :)

      Sil
  8. ah nehoş bir kullanıcı adı olmuş .Şuan için 23 yaşında olduğum için kedili teyze demiyorlar ama biliyorumki gelecekteki adım o olacak. Şimdilik kedili evin küçük kızı yım .bugün buldum bloğunuzu hepsini okuya okuya bu yazıya kadar geldim. bir kedi seversin ve hayatın değişir. Hayatıma giren kedi köpek kuş ne olursa bana birşey kattı ve ben onlara çok şey borçluyum.Kaybetmenin acıısını da maalesef biliyorum. Evden kaçan bir kedinin gelene kadar size yaşattığı ızdırapları da ,yada her sokak kapısını açtığınızda bahçede beslediğiniz kediciklerden hangisi eksik olacak diye korkuyla isimlerini sayışınızıda pek iiy bilmekteyim. Annem il değiştirecek ve biz daha bugün telefonda "peki ya anne cesur lar ne olcak ?" (cesurlar şu anki bahçe tayfası ) diye konuşup ev içindekileri götürünce o dışardakiler ne olcak diye çözümler buluyorduk

    Yani uzun lafın kısaı kedili teyze olmak bence bir gururdur mutluluktur aynı zamanda da lanettir tanrı sizi gördüğünüz her bebek için üzülmeniz üzre lanetlemiştir. Siz kış akşamlarını sevmezsiniz kar görmeye bayılsanızda çünkü dışara uyuyan bebebkler sizi üzer korktur ve bir kedinin şebekliğiyle dağılır tüm efkarınızı yalnızlığınız

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Kedili Teyze, yorumunuzu yayınlamadım. Ancak bahsettiğiniz pati hikayelerini de göremiyorum blogunuzda? Yoksa yeniden kapattınız mı? Cevabım gecikti, kusura bakmayın. İlgilenmediğimden değil, vakitsizlikten. Ayrıca Instagramda beni eklemenize çok memnun oldum, ne demek yanlış anlamak. Paylaşımlarınızı keyifle takip ediyorum. :) Hikayeleri yeniden açarsanız,vakit buldukça okumak, kedi eğitimi konusunda feyz almak isterim. Sevgiler... :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Rica ederim, kusur ne demek?
      hikayeleri yayınladım, 4-5 gün durdu hatta. Daha da dururdu tabi, benim açımdan bir sakıncası yoktu. Fakat bu süreçte bir gün baktım 2 yorum var. Ben sizsiniz sandım tabi, hemen açtım biri gelmiş ne güzel kuş isimleri var sitenizde, benzer kuş isimleri: Abuzer vs. diye uzun bir liste ile iki yorum. (Fotografını da çektim yorumların, gerçekten tuhaftı çünkü)
      Ertesi günü 11 yorum. Yine oooooy sizsiniz zannederek heyecanla açtım: test bir, test iki diye dizmiş biri. Bu iki şahısta anonim değil. Hiç bir yazısı olmayan bloglara açılıyor linkler.
      Noooluyooz diye ürktüm açıkcası. Daha önce böyle bir şey başıma gelmemişti. Gerçekten kitap projem olduğu için panikle yine taslağa aldım hikayeleri. :(
      Kusuruma bakmayın lütfen. Sormak istediğiniz bir şey olursa, burdan ya da instagramdan her zaman sorabilirsiniz. Elimden gelen neyse onu paylaşırım sizinle. Bizden de kocaman sevgiler. :)

      Sil
    2. Allah Allah, şaşırdım. Niye yapıyolar ki böyle saçma sapan şeyler? Size kasıtlı bi şey olmasın? Bir de yorum denetleme koyabilirsiniz eğer yoksa. Böylece sizin onayınız olmadan hiçbir yorum yayınlanamaz.
      Hay Allah üzüldüm sizi beklettiğime. :( Çok özür dilerim. O zaman kitabınızı okuruz keyifle. ;)
      Dün paylaştığınız ayak yiyen kedilere bayıldım. Hele o bembeyaz olanı içime sokasım geldi. Maşallah. Çok tatlılar. :)
      Kendinize iyi bakın, sevgiler. :)

      Sil
    3. Yorumları zaten ilk günden beri onaylı yayınlıyorum. Blen de anlamadım neyin nesidir, bloga geri dönüş yaparsam bir gün, spam olup olmadığını sorgulayan şifreleri de koyarım sanırım.
      Maşallah lar için çook teşekkür ederim. O çoook minik bir minnoş, mavi gözlü bir süt beyaz. :).

      Sil
  10. Çok acı bir olay nedeni ile tanışmış olduk sevgili Kedili Teyze. Acım çok taze; dediğiniz gibi biz birbirimizi çok iyi anlayabiliyoruz. Can dostlarımızın kaybı çok sarsıyor, öyle değil mi. Size de sabırlar diliyorum. Sevgimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkür ederim begonvilli ev, sabır dilekleriniz için. Fakat tanışıyoruz, takipleşiyoruz biz. Haziran'da bana yorum yazdınız. Özlettiniz kendiniz, nerelerdesiniz dediniz ve beni çok mutlu etmiştiniz. Sevgiler en kocamanından.

      Sil